Espectacle poètic de spoken word (‘paraula parlada’) sobre drets humans. Una proposta que neix de la combinació de poesia, recitació i interpretació. Una performance en format dinàmic a tres veus, Crisal Rodríguez, Isa García i Pablo Owski, amb la col·laboració d’altres slammers de renom: Olza Olzeta, Iñaki C. Nazabal i Margalida Followthelida
A punt de complir 45, Rosa s’adona que ha viscut sempre per als altres i decideix marxar-se, deixar-ho tot i pitjar el botó nuclear. Vol prendre les regnes de la seva vida i complir el somni de tenir un negoci propi. Però aviat descobrirà que el seu pare, els seus germans i la seva filla han altres plans, i de canviar de vida no és tan senzill si no està en el guió familiar.
Sopa de pedres és la història de l’Alma, una nena que ha de fugir del seu país perquè veu com al cel, enlloc de volar-hi estels, un dia hi arriben els avions. Després d’un llarg viatge, arriba a un indret desconegut on aparentment tothom té de tot però no volen compartir res amb ella. Amb enginy i intel·ligència fa una sopa de pedres que transforma l’individualisme de tot un poble en una feina en equip i dona una lliçó de vida a tots aquells que inicialment li havien tancat la porta.
Espectacle per a tots els públics, a partir de 4 anys
Durada: 50′
Preus:
Socis Xarxa (de 3 a 12 anys): 8 € · No socis Xarxa i adults: 10 €
Abonament infantil (de 3 a 12 anys):
Anual / Temporada:
1,66 € / 1,83 € per espectacle.
Després de més de 25 anys fent funcions per tot arreu, m’adono que la meva vida és una gira constant i, en el fons, el que més m’agrada és estar sobre els escenaris, com més diversos millor, coneixent gent i llocs diferents, fent el que se’m dóna millor: il·lusionar i fer riure el públic.
Aquesta nit és una nit de festa per a mi, perquè la passaré amb vosaltres. Una nit amb el Mag Lari de sempre, amb sorpreses, amb l’humor de sempre i, sobretot, amb la il·lusió de sempre.
Una nit màgica, una nit amb el Mag Lari.
Horaris: Matí a les 12h i tarda a les 17 h.
Preu: 11€ per al Club Maragall
13 € venda anticipada
15 € mateix dia
Primavera, estiu, tardor i hivern. Alma és un viatge poètic i sensorial a través de les quatre estacions de l’any, cada una amb una ànima pròpia que prendrà forma a través dels objectes i materials que s’anirà trobant la protagonista.
Alma és un espectacle per a la primera infància de petit format basat en el teatre d’objectes i el moviment. Els més petits gaudiran d’una proposta amb materials naturals, divertida i alhora poètica, que parla del pas del temps.
Un espectacle visual per a la primera infància.
Preus:
Socis Xarxa (de 3 a 12 anys): 8 € · No socis Xarxa i adults: 10 €
Abonament infantil (de 3 a 12 anys):
Anual / Temporada:
1,66 € / 1,83 € per espectacle.
Venda online d’entrades i abonaments: xarxagava.cat i a l’espai Maragall de dilluns a divendres de 17.30 a 20.30 h i 1 hora abans de l’inici de l’espectacle en la taquilla del Teatre.
Tauró (títol original: Jaws) és una pel·lícula de terror dels Estats Units dirigida per Steven Spielberg i estrenada el 1975, basada en el best-seller homònim de Peter Benchley. Guanyà 3 Oscars pel millor muntatge, millor banda sonora, i millor so, essent, a més, nominada a millor pel·lícula, si bé no guanyà finalment aquest premi.
Destaca l’èxit del seu tema musical central.
Projecció en 35mm
Any: 1975 Idioma: Versió Original Subtitulada (VOS) 124min. No recomenada per a menors de 18 anys
Terror/Drama
Preu: 4 € ( Club Maragall i socis del Cine club) 4,5€
És una peça de teatre auto documental sobre la dubtosa llibertat que tenim per decidir ser mares i pares. .una conversa amb mi mateixa, amb la meva mare, amb el meu inconscient, amb elpúblic i amb el món a través del moviment, els audiovisuals, la música en directei una
veu narrativa, al micròfon, sincera, irònica, sarcàstica.
«Nosaltres no vam néixer.
A nosaltres ens van néixer.
I dic que ens van néixer perquè,
almenys a mi,
ningú no em va preguntar
i jo no ho havia demanat.»
Preu: Entrada gratuïta
Aquest espectacle forma part de la programació de les Jornades del 8 de març, Dia Internacional de les dones.
Sovint veiem una cosa i en realitat és una altra. Moltes vegades els objectes oculten secrets i moltes altres són les persones les que oculten aquests secrets. Hamelí, un poble ple de rates que ningú s’explica d’on han sortit. Però i si les rates no vénen d’enlloc? I si les rates sempre han estat allí? Hauràs de venir a veure-ho per descobrir-ho.
Espectacle per a tots els públics, a partir de 5 anys
Durada: 50′
Preus:
Socis Xarxa (de 3 a 12 anys): 8 € · No socis Xarxa i adults: 10 €
Abonament infantil (de 3 a 12 anys):
Anual / Temporada:
1,66 € / 1,83 € per espectacle.
Venda online d’entrades i abonaments: xarxagava.cat i a l’espai Maragall de dilluns a divendres de 17.30 a 20.30 h i 1 hora abans de l’inici de l’espectacle en la taquilla del Teatre.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per obtenir dades estadístiques de la navegació dels nostres usuaris i millorar els nostres serveis. Si accepta considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí: Política de Cookies